Famílies i joves

La Fundació SER.GI entén que l’educació és un eix clau en la millora dels itineraris vitals de les persones, les famílies i les comunitats. El programa d’educació vol incidir tant els processos de reflexió i intervenció sociopedagògica de les comunitats educatives per afavorir l’èxit educatiu i els seus efectes, sobretot amb i per a aquelles persones, col·lectius i territoris en una situació de major vulnerabilitat i exclusió. Actualment el programa es vehicula a través dels següents projectes:

Joves Celrà Celrà Taller d’estudi assistit amb famílies / Taller d’estudi amb famílies Salt i Girona Centre obert Lloret de Mar Beques escolars i universitàries Salt Projecte Pigmalió / Beques Pigmalió Girona (barri del Pont Major) i Lloret de Mar Diversitat i convivència Girona i comarques Tarda Jove Lloret de Mar Porta d’accés / Girona, territori integral* / Taller Èxits Salt, Cassà de la Selva, Llagostera i Gironès Khetanipem i dinamització de famílies Figueres (barri de Sant Joan)