Punt Accès (Acompanyament de Comunitats Educatives), Programa de Fundació Caixa Catalunya

Els Punts Accés (Acompanyament de Conumitats Educatives) “és un programa en xarxa basat en l’acompanyament de les comunitats educatives” amb l’objectiu de millorar “la situació educativa dels joves en situació o risc d’exclusió i la seva inserció laboral al mercat de treball qualitativa en el marc d’un treball comunitari”. A nivell metodològic es treballa sobre criteris de territorialitat, corresponsabilitat, treball en xarxa, innovació i qualitat educativa, eficiència i sostenibilitat. En aquest moments, a Salt, estem acabant de confeccionar el protocol que se seguirà per la gestió de beques a estudiants i s’està realitzant la diagnosi 0 de situació. Aquest programa és promogut per l’Obra Social de Caixa Catalunya i els Departaments de Treball i d’Educació de la Generalitat de catalunya.

Altres punts d’accès: Fundació Marianao- www.marianao.net Fundació Adsis- www.fundacionadsis.org

Pl.Lluís companys, 12
e-mail: info@fundaciosergi.org