Presentació del llibre que recull el contingut de la jornada “Antics i nous reptes de l’educació social”

Per commemorar els 30 anys de l’Escola d’Educadors Especialitzats de les comarques gironines organitzem la presentació del llibre que recull el contingut de la Jornada “Antics i nous reptes de l’educació social”. L’acte comptarà amb Esther Ferrero i Bosch, professora associada de la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona.

La presentació serà el proper dimarts 27 de novembre a les 7h de la tarda a l’Hotel d’Entitats de Girona (Rutlla, 22).

Es lliurarà un exemplar del llibre als assistents. Preguem confirmeu assistència enviant un mail a: info@fundaciosergi.org