dijous 22
febrer 2018
18.30 h
Pati Manning (c. Montalegre, 7 de Barcelona)

Participem al Congrés participatiu Catalunya i Futur: Debat “Completar el nostre sistema de benestar social i reduir les desigualtats”

La Fundació SER.GI participarà al debat “Completar el nostre sistema de benestar social i reduir les desigualtats” que s’organitza dins el Congrés participatiu Catalunya i Futur

L’acte tindrà lloc el proper dijous 22 de febrer a les 18.30 al Pati Manning (c. Montalegre, 7 de Barcelona).

El debat s’iniciarà amb la presentació de Núria Carrera i comptarà amb la intervenció inicial de Carme Trilla (Presidenta de la Fundació Hàbitat3), Violeta Quiroga (responsable del Departament de Treballa social de la UB), Montse Segarra (economista), Manu Vidal-Ribas (Càtedra de Serveis Socials UVIC), Núria Carrera (vicepresidenta de l’Associació Intercol·legial).

El debat també comptarà amb la participació de:

• Lluís Puigdemont. Director de la Fundació SER.GI. Parlarà d’acompanyament amb vincle.
  • Enric Arqués, Fundació Joia. Parlarà del tractament de la diferència.
  • Enric Canet. Junta directiva del Casal dels Infants. Parlarà d’acció comunitària.
  • Toni Codina, ex gerent Taula del Tercer Sector. Parlarà sobre el paper de les entitats.
  • Guillem Correa. President d’Iniciatives Solidàries. Parlarà sobre acció solidària.
  • Josep M. Gasol. President de les Fundacions privades Família i Benestar Social i Iniciativa Social. Parlarà d’habitatge.
  • Oriol Illa. Director de l’Àrea d’Internacional i Cooperació de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Parlarà de cooperació.
  • Rosa Maria Quintana. Departament de Salut de la Generalitat, assessora tècnica. Parlarà de les prestacions de l’estat.
  • Maite Soler. Col·legi d’Economistes, responsable grup de treball de l’economia social. Parlarà d’economia social.
  • Després de les intervencions dels ponents i dels convidats s’obrirà el debat al públic assistent.

La cloenda anirà a càrrec de Conchita Peña, degana del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya.

Les aportacions dels assistents, presentades per escrit, seran recollides al web del Congrés, www.futurcat.cat