Noves dates per al 2018 dels cursos online per a mestres, professors i educadors

El 2018 la Fundació SER.GI torna a oferir els dos cursos de formació online adreçada a mestres, professors i educadors: “L’Educació emocional: del docent a l’aula” i “Gestió de conflictes a l’aula a través de tècniques de dinàmiques grupals (TDG)“.

Es tracta de dos cursos de 40 hores cadascun, reconeguts pel Departament d’Ensenyament, com activitats de formació permanent adreçades al professorat d’ensenyament i a tècnics del món social. Les dues propostes responen al perfil específic d’Atenció a la Diversitat, dins les prioritats formatives fixades anualment pel Departament d’Ensenyament.

Hi ha programats vuit edicions de cada curs. I mensualment es duran a terme els dos cursos, de manera simultània, a les següents dates:

• Desembre: del 27 de novembre al 24 de desembre
  • Gener: del 8 de gener al 4 de febrer
  • Febrer: del 5 de febrer al 4 de març
  • Març: del 5 de març al 8 d’abril
  • Abril: del 9 d’abril al 6 de maig
  • Maig: del 7 de maig al 3 de juny
  • Juny: del 4 de juny a l’1 de juliol
  • Juliol: del 2 al 29 de juliol

Podeu trobar més informació dels dos cursos a l’enllaç següent botó: