Les hipoteques que més mal han fet

5 de maig 2011 de 19:00h a 21:00h

Centre Cívic Santa Eugènia

Embrancar-se en una hipoteca comporta els seus riscos, especialment quan les entitats financeres han abusat de determinades clàusules que molts clients han signat sense saber què representaven i que ara aboquen algunes persones a viure a l’ombra de la societat, carregant amb un deute per a tota la vida. Des de l’inici de la crisi hi ha a Catalunya unes 50.000 famílies afectades.

Amb aquesta xerrada volem donar a conèixer les causes i conseqüències de la situació actual, així com les iniciatives populars, sindicals i de consumidors que lluiten per canviar la llei en aquest sentit.

A càrrec de Jordi Tarruella, vicepresident d’AICEC-ADICAE, associació de bancs, caixes i assegurances de Catalunya, especialitzada en la defensa dels consumidors en l’àmbit financer.

Modera: Joan Trujillo, coordinador de l’àrea d’habitatge de la Fundació SER.GI