La recaptació del concert d'Andrés Suárez permet aconseguir un habitatge social per a una família

Dues-centes persones van omplir ahir la sala La Planeta de Girona, en un concert del reconegut cantautor Andrés Suárez. El músic gallec va presentar el seu nou disc “Mi pequeña historia” en una actuació a benefici de la Fundació SER.GI.

El concert d’Andrés Suárez permetrà que la Fundació SER.GI pugui disposar d’un nou habitatge social per a una família durant un any, ja que el cantautor va cedir tant la recaptació de les entrades com la del marxandatge al projecte d’aquesta entitat.

El concert estava organitzat per la Fundació SER.GI i hi van col·laborar l’Ajuntament de Girona, l’hotel Double Tree By Hilton Girona, la sala La Planeta i l’agència de disseny i publicitat Iglésies Associats.