La immigració àrab als Estats Units argument de la pel·lícula Amerrika

La Fundació SER.GI organitza una sessió gratuïta de cinema al Truffaut dins els actes de Girona Intercultural 2010

Demà divendres 2 de juliol,  a les 19.30h es projectarà al cinema Truffaut de Girona la pel·lícula Amerrika de la de la cineasta palestino-americana Cherie Dabis.

El film explica la vida de Muna, que transcorre entre els punts de control a Cisjordània i l’experiència d’un matrimoni fracassat. Tot canvia quan obté un permís de treball i residència per Estats Units, on espera trobar una oportunitat per aconseguir un futur millor.

Dabis explica que s’ha basat en gran part en la seva experiència per narrar la vida de Muna i és que aquest film reflecteix la història que viuen i coneixen bé moltes persones immigrants, que a més de patir la nostàlgia d’haver deixat enrere la seva terra, han d’esforçar-se per encaixar en un país on hi ha gent que no els vol.

8è concurs de fotografia “Diversitat i convivència”

Durant l’acte es farà el lliurament de premis del 8è Concurs de fotografia “Diversitat i convivència”. La 8a edició del Concurs de Fotografia ha tingut com a objectiu ressaltar la funció que tenen els espais de lleure i d’oci en relació a la convivència.

Les fotografies seleccionades conformaran l’exposició que s’inaugurarà en el mateix acte i que quedarà instal·lada al hall del cinema Truffaut.

La metodologia Freinet, ahir i avui. Acte de fi de curs del MRPdeGirona

Aquest proper dimarts 28 de maig a les 18.00 h de la tarda es celebrarà l’acte de fi de curs del Moviment de Renovació Pedagògica de Girona que girarà a l’entorn de FREINET: AHIR i AVUI.

L’acte, conduit per en MON MARQUÈS, professor emèrit de Pedagogia de la Universitat de Girona, estarà dividit en dues parts: Una amb la presentació del llibre “Els vaig prometre el mar”, de Sebastián Gertrúdix, professor i membre de MRP i Sergi Bernal, geogràfic i documentalista; i l’altra, amb la participació de les escoles Nabí de Barcelona i l’escola 9d4t de Quart que en l’actualitat fan servir la metodologia Freinet.

II Jornada d’Acció Social: Joves i segones oportunitats educatives

La Federació d’Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS) conjuntament amb la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona (UDG) organitzen la II Jornada d’Acció Social: Joves i segones oportunitats educatives el proper dia 24 de maig. Quan: 24 de maig de 2019, de 9 a 13h On: Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat […]

25 anys de solidaritat: Assemblea anual de la Coordinadora d’ONG Solidàries

Posem en valor la feina feta en 25 anys! Un any més participem a l’Assemblea anual de la Coordinadora d’ONG Solidàries celebrada aquest dissabte 4 de maig al Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí. Ha estat una jornada de retrobaments, que ha servit també per a fer balanç i celebrar els nostres 25 […]