La Fundació SER.GI participa en una jornada de prevenció de l’absentisme a l’empresa

La Fundació SER.GI participarà divendres vinent, 31 de març, a la jornada “Disminuïm l’absentisme a l’empresa; eines i exemple pràctics. APLICA i la gestió de la diversitat”, que organitza Activa Mutua a Girona.

Maricel Figueras, tècnica del servei de formació d’empreses de la Fundació SER.GI, intervindrà a la jornada amb una ponència sobre gestió de la diversitat.

L’objectiu de la jornada, que és oberta i gratuïta, és proporcionar eines a les empreses per millorar les relacions laborals, que s’ha demostrat que tenen relació directa amb la productivitat.

A la jornada també hi intervindran Anni Sànchez Pujadas, directora d’Activa Mutua a Girona i Xavier Calderón Medina, gestor territorial d’APLICA.

Més informació i inscripcions