La Fundació SER.GI i la Cooperativa Babel acorden col·laborar en els projectes socials que duen a terme

La Fundació SER.GI i la Cooperativa Babel, han signat un conveni de col·laboració fruit de la coincidència de valors i objectius en el camp social de les dues entitats. L’acord busca afavorir i millorar la vida de les persones i famílies en situació de risc social i la d’impulsar la normalització social i pal·liar les dificultats derivades de situacions de pobresa.

Gràcies a aquest conveni les entitats podran derivar-se mútuament les famílies o persones particulars, ateses des de la Fundació SER.GI o la Cooperativa BABEL, que responguin a un perfil de risc d’exclusió social, i que disposen d’ingressos baixos, en aquelles qüestions que s’atenen des de cada una de les entitats.

També podran oferir assistència, assessorament o acompanyament, des de la Fundació SER.GI i la Cooperativa BABEL, per aquells casos derivats entre ambdues entitats, segons els projectes o serveis que elles estiguin duent a terme, i els territoris on estiguin presents.

La col·laboració entre la Fundació SER.GI i la Cooperativa BABEL també es concretarà amb formacions, informacions o assessoraments mutus, sobre els temes i les àrees que estiguin desenvolupant, per tal de donar un servei més acurat i de millor qualitat, vers les persones que atenen.

Les entitats
La Cooperativa BABEL, s’adreça a tota la població en general, però especialment a persones i famílies amb ingressos baixos i risc d’exclusió social, que necessiten un assessorament, assistència o acompanyament en temes relacionats a qüestions jurídiques. La Cooperativa BABEL ofereix assistència, assessorament i acompanyament jurídic integral, especialment a aquelles persones que no poden assumir part del cost d’un servei privat, a un preu molt més assequible, donada la precarietat socioeconòmica de l’interessat/da. I també ofereix formació, informació o assessorament, a entitats socials, ajuntaments i entitats públiques, mitjançant convenis i acords de col·laboració, per tal de donar resposta a les seves demandes o la dels seus usuaris.

La Fundació SER.GI, té per finalitat treballar per a una societat inclusiva. Especialment, centra la seva acció en la millora de la qualitat de vida dels grups o minories que es troben amb dificultats en el seu desenvolupament personal, familiar o social, incidint en l’autonomia de les persones. Des d’aquesta entitat es fa un treball encaminat a la reducció de les discriminacions i les desigualtats socials i educatives. I que els tipus d’actuacions que desenvolupa són: la realització de projectes socioeducatius, la sensibilització de l’opinió pública, la formació dels professionals i l’impuls i col·laboració amb altres entitats i amb l’administració pública.

Lliurament dels diplomes de les Beques escolars i universitàries a Salt

La Fundació Catalunya La Pedrera i la Fundació SER.GI fan el lliurament dels diplomes de les Beques escolars i universitàries a Salt. Un total de 43 alumnes de Salt han estat becats durant el darrer curs escolar. El projecte Beques escolars, iniciat l’any 2002, té com a objectiu oferir beques a estudiants en risc o situació d’exclusió social a través d’entitats socials de referència, per tal de prevenir el fracàs escolar. Des del 2016 es dona continuïtat a aquests alumnes en els seus estudis universitaris des del programa Beques universitàries. El projecte està liderat per la Fundació Catalunya La Pedrera, i a Salt el gestiona la Fundació SER.GI

Mecenatge

Primera Caminada Canina solidària