La Fundació SER.GI dóna suport a l'edició d'un llibre sobre el tractament periodístic del fenomen migratori

Des de la Fundació SER.GI hem participat en una campanya de micromecenatge que tenia per objectiu l’edició del llibre “Corresponals de les migracions”, de Jean-Paul Marthoz. Gràcies a la campanya que s’ha dut a terme a Verkami s’ha pogut editar el llibre en català que ha comptat amb l’adaptació de Carles Solà i Marta Moxí. El llibre estarà en breu a les llibreries i ara ja està disponible per adquirir-lo al web de Pol·len Edicions.

Gràcies a la col·laboració de la Fundació SER.GI amb l’editorial Pol·len Edicions es portarà a terme un taller formatiu sobre la temàtica del llibre, durant el primer semestre d’aquest any.