IX Setmana Intercultural i Solidària de LLoret de Mar del 17 al 25 de setembre

Avui en dia podem saber fàcilment tot el que succeeix en altres països i això ens desperta la curiositat de conèixer in situ tant les diferents realitats que hi conviuen com les seves gents. El turisme ha estat i és un factor important perquè la gent pugui visitar altres llocs i conèixer les seves diverses cultures.

A través de la Setmana Intercultural i Solidària pretenem promoure el coneixement d’aquestes altres realitats amb les quals convivim, tot destacant allò que ens uneix i el que tenim en comú.

Un any més us convidem a participar en les activitats que es duran a terme en el marc de la IX Setmana Intercultural i Solidària de Lloret de Mar; un espai de trobada ciutadana en què tenen cabuda activitats lúdiques i culturals per mostrar, gaudir i compartir diferents expressions com a una font d’enriquiment mutu.

Aquesta IX Setmana Intercultural i Solidària de Lloret de Mar ha estat organitzada per l’ajuntament amb la col·laboració de més d’una vintena d’entitats ciutadanes de cooperació i solidaritat del  municipi.

Us hi esperem!

Descarregar: tríptic / cartell