IV Congrés del Tercer Sector Social

Del 27 al 29 de novembre se celebrarà el IV Congrés del Tercer Sector Social sota el lema ’Avançar en igualtat i Drets Socials’. Aquest IV Congrés suposarà un nou pas endavant per esdevenir un sector més fort, més compromès, més reconegut i més influent. El Congrés pretén ser l’espai de trobada, de reflexió i de projecció del conjunt del Tercer Sector Social, per poder donar una millor resposta al conjunt de desafiaments que la societat i el moment actuals ens plantegen.

Una part essencial dels continguts dels congressos biennals que organitza la Taula del Tercer Sector es nodreixen de les aportacions i propostes procedents del conjunt de les entitats del Tercer Sector Social, tant de Catalunya com d’altres territoris, així com d’altres institucions i organitzacions que hi col·laboren i hi tenen relació.

Més informació: Congrés