Inscripció Seminari sobre la perspectiva sistèmica

DADES PERSONALS

Població
Codi postal
Web

“En virtut del que s'estableix a la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, sobre Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades personals facilitades mitjançant la cumplimentació del present formulari seran tractades i quedaran incorporades en els fitxers de la Fundació SER.GI amb la finalitat de informar de les activitats de la mateixa Fundació. Igualment l'interessat autoritza la comunicació o cessió d'aquestes dades a qualsevol altra persona física o jurídica quan sigui necessari per assolir la finalitat anteriorment esmentada. Tanmateix l'informem de la possibilitat d'exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Pl. Lluís Companys, 12, 17003 Girona.”

Pl.Lluís companys, 12
e-mail: info@fundaciosergi.org