Festa de final de curs del projecte Pigmalió a Girona

Divendres passat es va celebrar a Pont Major la festa de final de curs, amb els infants i joves, que han participat al projecte Pigmalió, on se’ls lliure un certificat de participació i aprofitament.

Al projecte Pigmalió hi participen infants i joves, identificats pels centres educatius de primària (Caritas) i secundària (Fundació SER.GI) amb coordinació amb serveis educatius i els serveis socials municipals de Girona i altres entitats del territori, que treballen pel seu èxit escolar.

En aquest treball comunitari hi ha la implicació de l’estudiant, la família i el centre educatiu/tutor de l’alumne. Es tracta d’unes beques finançades per la Fundació PdGi per a realitzar activitats esportives i incentivar així als joves en la millora dels resultats acadèmics.