Expliquem els nostres projectes en habitatge social

L’acte que tindrà lloc demà dimecres, servirà per reconèixer la tasca dels propietaris que col·laboren amb la Fundació

Es tracta de la segona xerrada per donar a conèixer els projectes propis de la Fundació

La Fundació SER.GI organitza l’acte “QUÈ FA SERGI EN: Habitatge social?” que serà conduit per Joan Trujillo, responsable de l’àrea. Aquesta segona edició de presentació dels projectes i activitats en temes d’habitatge també servirà per fer un agraïment públic als propietaris que tenen un habitatge cedit a la Fundació, en el marc del projecte “Tinc un pis amb SER.GI”.

Aquesta segona edició de presentació dels projectes i activitats en temes d’habitatge social és obert a tot el públic i tindrà lloc demà dimecres 19 d’octubre a les 19h al Col·legi d’Aparelladors de Girona (Edifici de la Punxa – Santa Eugènia, 19).

Amb el títol “Què fa la Fundació SER.GI en…” l’entitat gironina porta a terme un cicle de xerrades per explicar en quins àmbits centra la seva intervenció i els projectes que duu a terme en cada un d’ells. La primera de les xerrades es va centrar en el camp de la ciutadania i el desenvolupament comunitari i va anar a càrrec de Mònica Cívico, responsable d’aquesta àrea.