Èxit de l’acte del 15è aniversari

L’Auditori del Disseny Hub Barcelona es va omplir el 19 de juliol per celebrar els 15 anys de la Taula i per fer un reconeixement a la feina i el compromís de les federacions i grans organitzacions que en formen part.

Hi van assistir els màxims representants de les Administracions: el president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra; l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el president de la Diputació de Barcelona, Marc Castells, a més de representants d’altres institucions, agents socioeconòmics i de les 35 entitats associades. En totes les intervencions, els màxims representants polítics van coincidir en fer valdre el paper de la Taula en el progrés social del país i la seva voluntat de continuar treballant conjuntament a favor de la cohesió, la inclusió i la justícia social.

Podeu veure els vídeo dels 15 anys aquí i el manifestCompromís ferm i defensa activa dels drets socialsaquí.