Presentació d'"Escola a temps complet"

Captura de pantalla 2015-09-24 a les 10.00.54El Moviment de Renovació Pedagògica organitza una presentació del llibre de l’Elena Sintes “Escola a temps complet” pel dimarts 20 d’octubre a les 6 de la tarda al CC del Barri Vell.

La publicació reflexiona sobre com utilitzar el temps en benefici dels estudiants, i es pregunta si es pot dissenyar un tipus de jornada escolar que s’adapti millor a les necessitats educatives i socials dels infants i adolescents. Aquest informe proposa superar la confrontació entre la jornada partida i la jornada contínua per apostar per un model d’escola a temps complet que ofereixi l’oportunitat de reduir les desigualtats educatives i, alhora, introdueixi noves practiques i maneres d’entendre i organitzar l’escola i l’educació de manera compartida.

El llibre està disponible a la web de la Fundació Bofill