Qui som

Un treball al servei de la inclusió social

La Fundació SER.GI* treballa per a una societat inclusiva. Especialment volem millorar la qualitat de vida dels grups o minories que es troben amb dificultats en el seu desenvolupament personal, familiar o social.

Considerem que les causes de les situacions d’exclusió són degudes a dinàmiques socials que cal canviar. Per aconseguir aquest objectiu prioritzem la realització de projectes socioeducatius, la sensibilització de l’opinió pública, la formació dels professionals i l’impuls i col·laboració amb altres entitats i amb l’administració pública.

Les nostres actuacions incideixen en l’autonomia de les persones, millorant les seves competències i habilitats socials.

També treballem per reduir les discriminacions i les desigualtats socials i educatives.

Els nostres valors d’acció

• La rigorositat, duent a terme actuacions que s’ajusten a una programació i a uns principis d’actuació pensats prèviament.
  • L’honestedat i la transparència, com a principis que focalitzen l’acció en l’interès de les persones i els grups.

* Entitat inscrita al registre d’entitats del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya amb el número 399.

Pl.Lluís companys, 12
e-mail: info@fundaciosergi.org