Missió

La Fundació SER.GI treballa per a una societat inclusiva. Especialment, volem millorar la qualitat de vida dels grups o minories que es troben amb dificultats en el seu desenvolupament personal, familiar o social.

Considerem que les causes de les situacions d’exclusió són degudes a dinàmiques socials que cal canviar. Per aconseguir aquest objectiu prioritzem la realització de projectes socioeducatius, la sensibilització de l’opinió pública, la formació dels professionals i l’impuls i col·laboració amb altres entitats i amb l’administració pública.

Les nostres actuacions incideixen en l’autonomia de les persones, millorant les seves competències i habilitats socials. També treballem per reduir les discriminacions i les desigualtats socials i educatives.

El nostre àmbit d’actuació és Catalunya.

Pl.Lluís companys, 12
e-mail: info@fundaciosergi.org