Empresa solidària

El nostre objectiu és incorporar a les accions organitzatives de les empreses, possibles intervencions relacionades amb la promoció dels seus serveis i/o productes, per tal de fidelitzar els seus clients o aconseguir millorar la cohesió del seu equip humà. Accions que han de permetre, com a Fundació, captar fons i a l’hora transmetre missatges que ajudin a sensibilitzar als seus treballadors i a la societat, en aquells temes relacionat en l’acció social de la nostra entitat.

Sensibilització empresarial

Disseny i difusió de píndoles formatives relacionades en la gestió de la diversitat a l’empresa i la comunicació de valors, seguit d’una proposta de donació per arrodoniment de la nòmina dels treballadors segons lloc de treball, i en la qual l’empresa, podrà fer un donatiu anual suggerit.

Regal empresa

Adquisició de productes de merchandising de la Fundació com a obsequi a els seus treballadors i/o proveïdors que permeti donar i potenciar una imatge d’implicació social. Alguns d’aquest productes poden ser:

• Bosses de cotó orgànic amb un missatge/imatge social.
  • Samarreta de cotó orgànic amb un missatge/imatge social.
  • Material gràfic com per exemple litografies…

Màrqueting amb causa

Adequació de material de merchandising de la Fundació que es pugui adaptar a les campanyes de fidelització de clients a les empreses. Alguns d’aquests productes poden ser:

• Bosses de cotó amb imatge/missatge social.
  • Litografies
  • Postals
  • Enganxines

Podeu rebre més informació contactant al correu marquetingsocial@fundaciosergi.org.