El V Congrés del Tercer Sector Social se celebrarà el 14, 15, 16 i 17 de juny 2016

El V Congrés del Tercer Sector Social, organitzat per la Taula del Tercer Sector, se celebrarà el 14, 15, 16 i 17 de juny de 2016 a Barcelona sota el lema ‘Créixer socialment’.

La Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya organitza el V Congrés del Tercer Sector Social amb 3 objectius principals:

•   1. Enfortir la identitat, els valors i les capacitats del tercer sector social.

•   2. Reclamar més i millors polítiques socials públiques en l’actual context de crisi econòmica.

•   3. Enfortir l’aliança del tercer sector social amb els poders públics i els altres agents socials.

Aquest dimarts es posa en marxa la maquinària del V Congrés amb la publicació del web i en les propoeres setmanes i mesos s’aniran publicant totes les novetats, continguts i ponents del V Congrés del Tercer Sector Social. Es preveu l’assistència de prop de 2.000 persones.

Através d’aquest web, d’enviaments online i de les xarxes socials de la Taula del Tercer Sector anirem informant a totes les persones interessades de totes les novetats d’aquest V Congrés. Us avancem a continuació quines són les principals novetats d’aquest V Congrés:

UN MISSATGE VALENT

‘Créixer socialment’ és el tema escollit pel V Congrés. La reducció de les desigualtats i l’enfortiment de l’Estat del Benestar ha de ser una prioritat. La recuperació del creixement econòmic només tindrà sentit si ens serveix per tornar a créixer socialment.

4 DIES EN LLOC DE 3

Amb imaginació i innovació hem dissenyat un programa més extens que el d’edicions anteriors, que abasta de dimarts a divendres sense cost addicional. D’aquesta manera oferim als congressistes més oportunitats de reflexió col·lectiva, més espais de trobada i d’intercanvi, més opcions de participació de persones i d’entitats d’arreu del territori, i més possibilitats d’interacció amb el conjunt de les entitats i les institucions participants.

MÉS PARTICIPATIU

Les visites ‘in situ’ a entitats i projectes interessants, juntament amb l’Agora d’Experiències, seran el resultat d’un ampli procés participatiu en la fase pre-congresual, en la qual centenars de persones i d’entitats presentaran les seves propostes.

AMB UN PRESSUPOST MENOR. UN 42% MENYS

A causa de la situació de crisi que viu el país i el propi Tercer Sector hem procurat fer un Congrés més auster que els anteriors. Alhora que hem reforçat la qualitat dels continguts, hem reduït en diverses despeses accessòries: no hi haurà traducció simultània, hi haurà menys activitats simultànies i així haurem de llogar menys sales. El pressupost és un 42% inferior a l’anterior Congrés.

I AMB NOUS PREUS REDUÏTS

A més de mantenir els preus d’inscripció del darrer Congrés malgrat l’increment de l’IVA i d’altres costos, hem creat noves tarifes reduïdes per a estudiants, aturats i jubilats. A més, es podran realitzar inscripcions per a assitir a activitats concretes i no caldrà inscriure’s a tot el Congrés. També donarem noves facilitats per als viatges i l’allotjament dels congressistes procedents de fora de Catalunya.

Més informació a: http://www.congrestercersector.cat/noticies/el-v-congres-del-tercer-sector-social-se-celebrara-el-14-15-16-i-17-de-juny-2016

Agenda Fundació

Tira pel dret Concert solidari pel 70è Aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans amb l’Orquestra Maribel i Germà Negre

El 15 de desembre, l’Orquestra Maribel i Germà Negre posen la banda sonora al 70 è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans. Vine i Tira pel Dret! Venda d’entrades Germà Negre Des de la cultura popular els animals s’han utilitzat en molts casos per representar actituds i comportaments humans, ja sigui des de […]