Efectes de la crisi a casa nostra: les conseqüències en la salut

La situació de recessió econòmica dels darrers anys ha impactat de forma contundent sobre els col·lectius més desafavorits i ha deixat moltes persones en situacions molt vulnerables econòmicament i socialment, cosa que afecta també la seva salut física i mental. Amb aquesta taula volem donar a conèixer la situació crítica que viuen cada vegada més famílies al nostre país, en relació amb la desnutrició i a com afecta la crisi en la salut mental de les persones.

Hi intervenen:
– Anna Pibernat, dietista nutricionista de l’Hospital Josep Trueta
– Dori Espeso, psiquiatra de l’IAS -CSMIJ Girona
– Jorge Soler, metge de família, professor de la Universitat de Lleida i autor del llibre ¿Por qué lloran los inmigrantes?
– Moderadora: Dolors Corominas, coordinadora del Servei de Salut Comunitària, responsable del Servei de Mediació Intercultural en salut i referent en Cooperació de l’Institut d’Assistència Sanitària

Per visualitzar el resum de la ponència, fes click aquí