dimecres 10
octubre 2018
20:30 h.
Hotel URH Tree by Hilton Girona

Dona a dona, sopar literari i solidari

“Dona a dona, sopar literari i solidari” comptarà amb la participació de Josep Maria Fonalleras, Maria Mercè Roca, Núria Esponellà, Carles Ribera i Clara Sánchez Castro

FIDEM i la Fundació Ser.Gi, us convidem a l’acte que se celebrarà el proper 10 d’octubre de 2018 a l’Hotel URH Tree by Hilton Girona, a les 20:30h.

FIDEM, Fundació Internacional de la Dona Emprenedora, i la Fundació SER.GI organitzen “Dona a dona, sopar literari i solidari” que tindrà lloc el proper 10 d’octubre de 2018 a l’Hotel URH Tree by Hilton Girona, a les 20:30h.

Aquesta iniciativa solidària pretén recaptar fons per al projecte d’habitatge per a dones supervivents a la violència de gènere de la Fundació SER.GI.

Durant l’esdeveniment, que estarà conduit per la cantant Clara Sánchez-Castro, els escriptors Josep Maria Fonalleras, Maria Mercè Roca, Núria Esponellà i el periodista Carles Ribera llegiran fragments del llibre “Mandalas de Mujer” que ha estat editat per FIDEM. Al final del sopar Marta Madrenas, alcaldessa de Girona, acompanyada per Joana Amat, presidenta de FIDEM, llegiran un darrer fragment del llibre.

Les formes de participar en l’acte és mitjançant l’aportació individual de 45 € per persona (inclou el llibre Mandalas de Mujer). També es pot apadrinar una taula per amb una aportació de 400 € (inclou 6 llibres Mandalas de Mujer i logotip de l’empresa als elements de promoció)

El projecte

FIDEM dóna suport des del juliol del 2017 al projecte d’habitatge per a dones supervivents a la violència de gènere de la Fundació SER.GI que té com a principals objectius cobrir la necessitat bàsica del dret a l’habitatge per a dones víctimes supervivents de la violència de gènere en el moment en què finalitza la seva estada en les cases d’ acollida, acompanyar-les en el seu procés d’autonomia, aconseguir la normalització i recuperació de la seva vida, i oferir-los un suport en la presa de decisions.

FIDEM

Fidem, Fundació Internacional de la Dona Emprenedora, va ser creada el 1996 per donar suport i finançar dones emprenedores, que malgrat la seva iniciativa i esforç, es troben limitades a l’hora de dur a terme els seus objectius. A través de networking, formació, mentoring així com els seus programes d’emprenedoria, FIDEM vol impulsar i donar visibilitat a l’activitat empresarial femenina com a agent de desenvolupament econòmic i social.

Inscripcions http://www.fidem.info/ca/que-fem/calendari-activitats/sopars/46-sopar-solidari-i-literari-a-girona-comissio-valors

La metodologia Freinet, ahir i avui. Acte de fi de curs del MRPdeGirona

Aquest proper dimarts 28 de maig a les 18.00 h de la tarda es celebrarà l’acte de fi de curs del Moviment de Renovació Pedagògica de Girona que girarà a l’entorn de FREINET: AHIR i AVUI.

L’acte, conduit per en MON MARQUÈS, professor emèrit de Pedagogia de la Universitat de Girona, estarà dividit en dues parts: Una amb la presentació del llibre “Els vaig prometre el mar”, de Sebastián Gertrúdix, professor i membre de MRP i Sergi Bernal, geogràfic i documentalista; i l’altra, amb la participació de les escoles Nabí de Barcelona i l’escola 9d4t de Quart que en l’actualitat fan servir la metodologia Freinet.

II Jornada d’Acció Social: Joves i segones oportunitats educatives

La Federació d’Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS) conjuntament amb la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona (UDG) organitzen la II Jornada d’Acció Social: Joves i segones oportunitats educatives el proper dia 24 de maig. Quan: 24 de maig de 2019, de 9 a 13h On: Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat […]

25 anys de solidaritat: Assemblea anual de la Coordinadora d’ONG Solidàries

Posem en valor la feina feta en 25 anys! Un any més participem a l’Assemblea anual de la Coordinadora d’ONG Solidàries celebrada aquest dissabte 4 de maig al Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí. Ha estat una jornada de retrobaments, que ha servit també per a fer balanç i celebrar els nostres 25 […]