CURS: Els educadors i les educadores socials i el treball amb les famílies (20h)

Durada del curs: 20 hores (5 sessions de 4 hores)
Dates:  7, 14, 21 i 28 de maig i 4 de juny de 2016 de 10 a 14h

Els educadors i educadores socials som agents de transformació social. Professionals interessats en l’acció socioeducativa, procés que comporta una transformació o canvi en les capacitats de la persona que s’educa. Aquesta acció parteix de dos principis: la participació i la coresponsabilitat.

Els continguts treballats en aquesta formació han estat dissenyats per poder millorar la nostra incidència en les diferents esferes de la vida de les persones que atenem, concretament en l’àmbit familiar, de salut, laboral i formatiu, i social.

Descarrega’t la fitxa completa del curs.

A càrrec de: Gemma Martínez Mir, educadora social col·legiada núm: 9796. Màster Universitari en Nutrició i Salut (especialització en salut pública) per la UOC. Practitioner en programació neurolingüística (PNL). Experiència en l’àmbit de l’orientació laboral i en el de l’atenció a infants, joves i famílies.

*Bonifica’t la formació, finança la teva formació amb els diners cotitzats a la Seguretat Social en concepte de formació professional.

Certificat:

Les persones participants en aquest curs rebran una vegada finalitzi l’activitat un certificat d’assistència emès pel Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya.

Per tenir dret a aquest certificat cal haver assistit, com a mínim, al 80% de l’activitat formativa.

Si t’ha interessat aquest Curs, també et pot interessar:

La metodologia Freinet, ahir i avui. Acte de fi de curs del MRPdeGirona

Aquest proper dimarts 28 de maig a les 18.00 h de la tarda es celebrarà l’acte de fi de curs del Moviment de Renovació Pedagògica de Girona que girarà a l’entorn de FREINET: AHIR i AVUI.

L’acte, conduit per en MON MARQUÈS, professor emèrit de Pedagogia de la Universitat de Girona, estarà dividit en dues parts: Una amb la presentació del llibre “Els vaig prometre el mar”, de Sebastián Gertrúdix, professor i membre de MRP i Sergi Bernal, geogràfic i documentalista; i l’altra, amb la participació de les escoles Nabí de Barcelona i l’escola 9d4t de Quart que en l’actualitat fan servir la metodologia Freinet.

II Jornada d’Acció Social: Joves i segones oportunitats educatives

La Federació d’Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS) conjuntament amb la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona (UDG) organitzen la II Jornada d’Acció Social: Joves i segones oportunitats educatives el proper dia 24 de maig. Quan: 24 de maig de 2019, de 9 a 13h On: Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat […]

25 anys de solidaritat: Assemblea anual de la Coordinadora d’ONG Solidàries

Posem en valor la feina feta en 25 anys! Un any més participem a l’Assemblea anual de la Coordinadora d’ONG Solidàries celebrada aquest dissabte 4 de maig al Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí. Ha estat una jornada de retrobaments, que ha servit també per a fer balanç i celebrar els nostres 25 […]