Conveni amb el Col·legi de Pedagogs de Catalunya

La col·laboració se centra principalment en l’àmbit de la formació permanent, la investigació i l’organització d’activitats conjuntes

Josep Ribera, president del nostre Patronat i Josep Maria Elias, president del Col·legi de Pedagogs de Catalunya, van signar el dissabte 10 d’abril un conveni de col·laboració en els àmbits que comparteixen les dues organitzacions.

Ambdues parts volen promoure la figura del pedagog i del psicopedagog en el terreny professional, i es preveuen col·laboracions en la recerca, la reflexió i la formació. Per això les dues entitats ens comprometem a organitzar activitats conjuntes i potenciar la difusió de tot allò que pugui ser d’interès mutu.

En l’àmbit de la formació permanent tant els col·legiats del COPEC com els professionals de la Fundació SER.GI es podran beneficiar d’avantatges en la inscripció als cursos que s’organitzin des de les dues entitats.