Què pots fer tu?

La Fundació SER.GI t’ofereix diferents possibilitats de col·laborar amb nosaltres.
Amb TU podem fer molt més.

Amb el teu suport i compromís podem fer més per millorar la qualitat de vida d’aquells que es troben amb dificultats en el seu desenvolupament personal, familiar o social.

Amb la teva aportació col·laboraràs en el manteniment o desenvolupament dels nostres projectes.

Participa activament dels nostres projectes i activitats de sensibilització o suma’t en algun dels projectes socials oberts a la participació voluntària.

La Fundació SER.GI pot gestionar-ne el lloguer. Participa dels projectes d’habitatges social. Ajudaràs a garantir el dret a un habitatge de les famílies en situació de dificultat.

Si ets actiu, dinàmic i t’agrada organitzar activitats… t’ajudem a donar un gir de solidaritat als teus esdeveniments.