Particulars

Baixeu-vos el PDF per a més detalls

UTILITZACIÓ DE LES DADES APORTADES EN AQUEST FORMULARI
D’acord amb el que s’estableix en la Llei Orgànica 15/99 i Real Decret 94/99 en matèria de protecció de dades de caràcter personal i a la Llei 34/02 en matèria de comerç electrònic, us informem que les dades que figuren en aquest full estaran incloses en un fitxer automatitzat i només es destinaran a oferir-vos informació de les nostres activitats i serveis. Sempre que vulgueu podeu fer us del dret d’accés, rectificació o cancel·lació d’aquestes dades enviant un escrit a l’adreça Pl.Lluís companys, 12 – 17003 Girona, o bé per tel. +34 972 213 050, o bé per fax. +34 972 213 717, o per e-mail: info@fundaciosergi.org. Amb l’enviament d’aquest formulari accepteu aquest tractament de les vostres dades.

Beneficis fiscals per a les col·laboracions amb la Fundació SER.GI

Tots els donants surten beneficiats amb les modificació d’alguns aspectes de la Llei 49/2002, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge que van entrar en vigor el 2015.

Una de les principals modificacions ha estat incentivar amb percentatges addicionals de deducció la fidelitat dels donants envers una mateixa entitat beneficiària del mecenatge.

La mesura augmenta els trams de desgravació fiscal i dóna més facilitats per col·laborar econòmicament de manera estable amb causes socials. Els canvis ja es van començar a fer efectius al 2015 però han entrat completament en vigor al 2016.

Si sou una persona física…

• Primers 150€ anuals: a partir del 2016 desgravareu un 75% de l’import.
  • Resta de la donació (superior a 150€): a partir del 2016 desgravareu un 30% de l’import. Aquest percentatge augmenta a un 35%, si col·laboreu per tercer any consecutiu, amb la mateixa entitat i igual quantitat de diners o superior.

(Subjecte a possibles modificacions de la Llei de mecenatge)

Pl.Lluís companys, 12
e-mail: info@fundaciosergi.org