Cassolada contra l'acord UE-Turquia

Des de la Plataforma Girona Acull es convoca aquesta tarda, a les 19h a la Plaça del Vi, a una Cassolada contra el PP i l’acord que la UE ha signat amb Turquia

Aquest dilluns, 4 d’abril, és el primer dia que es posarà en funcionament el sistema il·legal d’expulsió de persones que han arribat a Europa (de Grècia a Turquia) i que tenen dret a asil.

Des de la Plataforma Stop Mare Mortum s’ha fet una convocatòria unitària, aquest mateix dilluns, arreu de Catalunya. A Girona, la Plataforma Girona Acull, se suma a la iniciativa i es convoca una CASSOLADA contra el PP i l’acord de la UE amb Turquia a les 19h a la Plaça del Vi de Girona.

L’objectiu és exigir un canvi de les polítiques d’asil i refugi dels Estats europeus que aconsegueixin revertir el tractar vergonyés signat per la #UErgonya amb Turquia i, en concret, per exigir un canvi al govern espanyol del PP, que és qui ha signat el tractat en nom de l’Estat Espanyol.