Carles Solà ofereix una xerrada sobre llenguatge inclusiu a Lloret de Mar

Xerrada Carles SolàCarles Solà, periodista i director del programa Tot un món de TV3, realitzarà una xerrada el proper dijous 1 d’octubre a Lloret de Mar (19 h. a la Sala Polivalent de la Biblioteca) en què parlarà sobre el llenguatge inclusiu.

Posteriorment es projectarà el capítol “Acompanyar” del programa “Tot un món”, que s’aproxima al fenomen de la immigració i de la diversitat cultural a Catalunya des d’un punt de vista positiu i de construcció conjunta. Aquest capítol té com a protagonista Sheetal Mavlankar, tècnica del Pla local de ciutadania de Lloret de Mar (PLAC), i presenta el seu dia a dia amb la seva família i en la seva feina en el PLAC. L’estrena serà en primícia doncs, s’emetrà a TV3 el dia 3 d’octubre.

Carles Solà és periodista i director des de fa més de vint-i-cinc anys del programa “Tot un món” de Televisió de Catalunya. Solà també és membre de la Mesa per a la Diversitat en l’Audiovisual del CAC, i fundador i portaveu de l’Espai Àfrica-Catalunya.

L’activitat forma part del projecte de sensibilització ciutadana “Lloret, Mar de Cultures”, que des de fa deu anys es du a terme des del PLAC de l’Ajuntament de Lloret de Mar. En aquest projecte s’han realitzat diferents activitats divulgatives i artístiques.

L’acte està organitzat pel PLAC, que és gestionat per la Fundació SER.GI a través d’un conveni amb la secció de Benestar i Família de l’Ajuntament de Lloret.