Diàleg amb l'hinduisme a Lloret de Mar

Aquest divendres 9 d’octubre, a dos quarts de vuit del vespre, a la Biblioteca de Lloret de Mar, hi haurà un diàleg amb la Comunitat hindú i es recrearà la vivència d’entrar en un templa hinduista.

A la conferència programada per demà es parlarà de l’hinduisme, una pràctica religiosa seguida per unes 2.000 persones a Lloret, i, en concret, se centrarà en la importància que té la reencarnació per a aquesta religió.

El ponent serà Deepak Dhawan, que ha explicat que les seves pràctiques espirituals es basen en la meditació. Dhawan també ha remarcat que Déu no és només una figura, sinó que és una creença.

El cicle seguirà les properes setmanes amb conferències dels sikh, els catòlics i els musulmans.