350 corredors a la 2a Cursa popular de Carnestoltes

Prop de 350 corredors han pres part aquest diumenge de la 2a Edició de la Cursa Popular de Carnestoltes a benefici de la Fundació SER.GI organitzada per Xavier Avellana amb la col·laboració de l’Ajuntament de Girona i emmarcada dins dels actes de la sisena edició de l’esdeveniment Girona 10.

Els participants han seguit un recorregut de 5 kilòmetres pels barris de Fontjau, la Devesa i el centre de la ciutat.

La cursa, que s’emmarca dins la matinal esportiva Girona 10, també ha comptat amb un seguit d’activitats complementàries per gaudir-ne amb tota la família com un taller de maquillatge de fantasia a càrrec de Més que Formació, esmorzar solidari, inflables infantils, sessió d’escalfament previ i d’estiraments amb Studio Funky-Bea Simon, master-class de Zumba amb Sonia Toral, Mónica Sánchez i 7 instructors més.

També s’ha pogut participar en un circuit d’habilitats amb bicicletes sense pedals, activitat organitzada per la Sea Otter Europe Costa Brava Girona i pensada per a nens i nenes fins a 5 anys.

Tal i com es va fer l’any passat, enguany coincidint amb la segon edició de la cursa s’ha organitzat un concurs Instragram entre totes aquelles fotos etiquetades amb el hashtag #cursacarnestoltesgi2017.

A més s’ha premiat la participació amb disfressa a la colla més original, la més nombrosa, la més simpàtica i la millor disfressa individual.

La Fundació SER.GI invertirà les aportacions rebudes de la Cursa als diversos projectes de l’Àrea d’Educació i Formació que porta a terme a més de quaranta-dos centres educatius a les comarques gironines.

La metodologia Freinet, ahir i avui. Acte de fi de curs del MRPdeGirona

Aquest proper dimarts 28 de maig a les 18.00 h de la tarda es celebrarà l’acte de fi de curs del Moviment de Renovació Pedagògica de Girona que girarà a l’entorn de FREINET: AHIR i AVUI.

L’acte, conduit per en MON MARQUÈS, professor emèrit de Pedagogia de la Universitat de Girona, estarà dividit en dues parts: Una amb la presentació del llibre “Els vaig prometre el mar”, de Sebastián Gertrúdix, professor i membre de MRP i Sergi Bernal, geogràfic i documentalista; i l’altra, amb la participació de les escoles Nabí de Barcelona i l’escola 9d4t de Quart que en l’actualitat fan servir la metodologia Freinet.

II Jornada d’Acció Social: Joves i segones oportunitats educatives

La Federació d’Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS) conjuntament amb la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona (UDG) organitzen la II Jornada d’Acció Social: Joves i segones oportunitats educatives el proper dia 24 de maig. Quan: 24 de maig de 2019, de 9 a 13h On: Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat […]

25 anys de solidaritat: Assemblea anual de la Coordinadora d’ONG Solidàries

Posem en valor la feina feta en 25 anys! Un any més participem a l’Assemblea anual de la Coordinadora d’ONG Solidàries celebrada aquest dissabte 4 de maig al Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí. Ha estat una jornada de retrobaments, que ha servit també per a fer balanç i celebrar els nostres 25 […]