La Fundació La Marató de TV3 i la Fundació SER.GI treballaran per evitar situacions d’exclusió social generades per la pèrdua de l’habitatge

Les dues entitats signen un conveni que permetrà desenvolupar el projecte que l’entitat va presentar a la convocatòria de la Marató per la Pobresa.

Carme Basté, directora de la Fundació La Marató de TV3, i Josep Ribera, president de la Fundació SER.GI han signat el conveni entre les dues entitats en un acte celebrat a Sant Joan Despí aquest divendres 20 de juliol al matí. Gràcies a l’acord el projecte de la Fundació SER.GI “Habitem tots! Accions pel manteniment de l’habitatge” rebrà 130.075 euros de la Fundació La Marató de TV3.

L’objectiu del projecte, que es desenvolupa a les ciutats de Girona, Figueres i Lloret de Mar, és evitar situacions d’exclusió social generades per la pèrdua de l’habitatge, a través d’accions de mediació amb els propietaris i les entitats financeres per una banda i les persones afectades per l’altra. En cas que no s’aconsegueixi evitar el desnonament es preveu disposar d’un parc d’habitatges per tal de donar resposta a la situació generada.

En el camp de l’habitatge, la Marató per la pobresa finança vuit projectes a tot Catalunya, fet que encara fa més meritori que el projecte presentat hagi estat seleccionat per la comissió avaluadora que distribueix els fons recaptats.

Pl.Lluís companys, 12
e-mail: info@fundaciosergi.org