Video sobre el debat: Quins lideratges cal promoure en el professorat i l’alumnat?

Video resum del 7è debat del cicle itinterant ‘Què vol dir ser mestre avui?
En el debat “Quins lideratges cal promoure en el professorat i l’alumnat?” hi participen Àngel Castiñeira, doctor en filosofia i ciències socials, i director de la càtedra de lideratges d’ESADE; Josep M. Esteve, director de l’escola Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia; Albert Quintana, professor de secundària i vicepresident de la Fundació SER.GI; i Rosa Gibert, membre del grup de mestres del Ripollès de la FMRP. Modera el debat el periodista Vicenç Relats i Casas. El cicle de debats estan co-organitzats per la Fundació Jaume Bofill i la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica (FMRP).

Pl.Lluís companys, 12
e-mail: info@fundaciosergi.org